piątek, 8 czerwca 2012

I po meczu!!!

Super emocje, wielka frajda dla chłopaków i miło spędzony czas z sąsiadami na wspólnym kibicowaniu.
 Na prędko ukręcone ciasto w barwach narodowych było pyszne,
umalowane buzie, trąbki, czapeczki, flagi, 
tego nie mogło zabraknąć dziś i we wszystkich meczach naszej drużyny. 


Takie widoki wspólnego kibicowania - niezapomniane!!!

Po truskawy biegłam z samego rańca na targ.


Mikołaj na konsultacjach przed meczem u kolegi sąsiada!!!

Flagi obowiązkowe

Zaraz się zacznie.

Namawiają BASTERA na wspólne kibicowanie!!!

Już poważniejszy kibic, nie chciał malować buziolka!!!

Mecz pełen emocji i nadziei, że będzie dobrze. 
Czekamy na więcej bramek!!!
Spokojnego wieczoru dla wszystkich.

22 komentarze:

  1. Ale ekstra.....:)))ja mialam kosulke od Kupisza z orlem hhahaha:))) ale chłpocy Twoi Sylweczka to pierwsza klasa:)))) o ciescie nie wspomne bo juz mi sie chce a nie moge bo z truskawkami...buuu.....czekam na czeresnie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawki można pozrzucać a koszulka Twoja cudna, Magda Knitter też była dziś w niej w swoim poście meczowym. Hii hii Jesteście super modne kibicki.

      Usuń
  2. Nie nadążam za Tobą Sylwia :) No nieźle Cie wzięło. Twoi kibice - pierwsza klasa, jakby co dopiero z Warszawy wrócili. A na placek nawet nie mam ochoty, Iz zrobiła też i chyba się przejadłem.
    Miłego wieczoru
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobrze, że nie masz ochoty, ale źle, że się przejadłeś.Więcej dla mnie ha ha ha Ostro kibicowaliśmy dzisiaj, ciekawe jak nam pójdzie w następnych meczach? Na pewno przybędzie mi parę kilo.

      Usuń
    2. Pobiegasz trochę za chłopakami i zbędne kalorie znikną. Poza tym dla takiego plaska warto trochę zgrzeszyć...
      Red

      Usuń
  3. haaa fajnie sie bawiliscie widze:)
    kibice swietni:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko a jak u Ciebie, Niemcy wygrali!!!Cieszycie się?

      Usuń
  4. No tak u Was nie mogło zabraknąć kibicownia...tacy piłkaże...ja się przyznam, ze nie oglądałam, mam zdanie jakie mam na temat tych mistrzostw...nie dało się jedynie nie słyszeć skoro waszyscy dookoła się pruli, hihihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Justynko, ja jedna i trzech chłopaków w domu, to czy chcę czy nie przyłączam się do oglądania meczów. Na razie chcę!!!!

      Usuń
  5. No kibice pierwsza klasa:))
    i po meczu!:)
    Dobrze, ze chociaz remis:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się z remisu, będziemy aktywnie kibicować naszej drużynie.

      Usuń
  6. Powiem Ci tylko, że prawie urodziłam z tych emocji i to nie żarty!!! D. mówił do brzucha "wytrzymaj do finału, tylko wytrzymaj!!" hahaha Brzuch mnie napierniczał jak się podrywałam... aj tyle bramek mogło paść... wrrr...

    ja to jednak optymista jestem chyba... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiulka Damianek będzie na pewno super piłkarzem, bo już reaguje w brzuszku na okrzyki ze stadionów i na emocje mamusi z tatusiem przy kibicowaniu.

      Usuń
    2. Hola hola, Proszę mi tutaj nie rodzić teraz. M13, Tobie D. powinien dozować mecze jak dziecku ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  7. Ciacho mmmmmmmmm i to jeszcze takie patriotyczne ;) Mniam .:) Chłopaki widzę w pełnej gotowości a ja chyba jako jedyna w naszym kraju nie wiedziałam kto z kim gra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiesz się niedługo na następne Euro jak Jasiek Cię wciągnie!!!

      Usuń
  8. Buziaki niedzielne przesylam i wlasnie czekamy na mecz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz co wieczór wszyscy w gotowości piłkarskiej hi hi hi.

      Usuń
  9. Sylweczko ....dobrze , ze sie nic nie stalo....! U mnie tez ciagle problem z korkami....mam wszytsko w domku na prad czasami jak pocisne
    to kuchenka to pralka to piekarnik plus tv i inne ...to ze tak powiem jeb...e ....:)))hahahhaha Najwazniejsze ze u ciebie sytuacja opanowana...ufffff......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opanowana, chyba ktoś nad nami czuwa? Jeszcze został kontakt do wymiany i będzie grało!!!

      Usuń
  10. nie ma co, trzeba kibicować:)
    fajny pomysł z tym ciastem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasto tak na szybko, ale smakowało!!!

    OdpowiedzUsuń