środa, 27 marca 2013

A to niespodzianka!!!

Do mnie już zawitał zajączek i to nie byle jaki!!!
Po powrocie z pracy znalazłam pod drzwiami paczuszkę
(taki nasz układ z listonoszem, żebym nie musiała na pocztę biegać).

Już po danych nadawcy wiedziałam od kogo,
ale żeby zobaczyć co kryje w sobie owa niespodzianka musiałam się dostać do środka
i pośród pachnących wiórów leżał sobie wygodnie mój ZAJĄCZEK


Miałam nosa, bo po drodze kupiłam  bukiet tulipanów w niezastąpionej Biedronce.
Zajączek dostał do sesji powiew świeżości. 
Sam zresztą też pachnie świeżo ściętym drzewem...
Czujecie ten zapach?


Domyślacie się już od kogo przykicał  ten elegancik?


Już Was nie trzymam w niepewności - od kochanych 
Bardzo Wam dziękuję!!!


Korzystając z klimatów wielkanocnych chciałabym 

złożyć wszystkim  najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne. 

Życzę Wam

 spokojnych,  radosnych,  rodzinnych i przeżytych pięknie świąt .

Niech nadzieja i radość, którą przynoszą trwa przy Was zawsze.


Czekam na przyjazd mojej przyjaciółki, która jest już 50 km od granicy z Polską 

a pokonała już 850 km.

 Nie widziałyśmy się  od wakacji i obie cieszymy się na to świąteczne spotkanie.

To ja (Sylwia) i ona (też Sylwia)  podczas letniego spaceru po 
Ogródku Japońskim w moim mieście. 
Och jak  mi brakuje tego ciepełka!!!


Pozdrawiam Was serdecznie!!!

16 komentarzy:

  1. Zajączek piękny ... a ciepełka mi też strasznie, strasznie brakuje ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zajączek,ja też w tym roku dostałam drewniane zajączki i jestem zachwycona takimi dekoracjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajączek przeuroczy ...taki skromny i taki piękny:)
    Sylwio życzę CI Wesołych Świąt, Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I do mnie taki zajączek przykicał- byłam niemniej zdziwiona, niż Ty:)))
    Cudny jest! I Wesołych Świąt Sylwuś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajączek śliczny...Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaki śliczny ten kicaj;))))
    Raz jeszcze wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj czuć zapach tego drewna cuny :) Redziki dobre są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :Psuperowe babki i czadowy zajac:P
    wesolych!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinka ze mnie to taka Baba Wielkanocna się zrobiła!!! Czeka mnie ścisła dieta i dużo sportu, bo przez tą długą zimę mam nadmiar wszędzie.

      Usuń
  9. Ja rowniez lubie zapach swiezego drewna :-) Wesolych Swiat...babeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zając jest ekstra! Wspaniałego czasu z rodziną i przyjaciółką życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajaczek od Redow idealny! Wspanialych Swiat w przemilej rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwio, życzę Ci pięknych Świąt wśród rodziny i przyjaciół! :)
    Zając super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Swiat Sylweczko :)))
    USCISKI :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny zajac:)) Sylwunia mam nadzieje, ze Swieta uplywaja w cudnej atmosferze (o sniegu nie wspominam;)**

    OdpowiedzUsuń