środa, 3 lipca 2013

Jestem tu!!!

Oj dłuuuuuuuuuuuuuugo zbierałam się do wejścia na swoją stronkę. 
Opuściła mnie wena pisania, robienia zdjęć i dzielenia się z Wami częścią siebie.

Przepraszam, ale tak czasem bywa. 
Wiem, że nie jestem w tym odosobniona
i dlatego nie przyszło mi nawet do głowy żeby likwidować bloga.
Po prostu jeszcze się kiedyś rozkręcę i wrócę z nowymi pomysłami...

Ten post miał się ukazać już w maju dla moich kochanych

Zamówiłam w ich cudownym sklepiku prezent dla mojej chrześnicy na komunię.


W prezencie do zamówienia dostałam to śliczne serduszko. 
Jak weszłam dzisiaj na ich stronkę i zobaczyłam napisy LOVE i inne z takiego właśnie kawałka drzewa 
to musiałam pokazać Wam moje serducho.




Literka P dla mojego mężusia. 


Skrzypce dla Majki - a w ukrytym schowku troszkę papierków w prezencie. 
Majka od roku uczęszcza do szkoły muzycznej i gra na skrzypcach. 


Skrzypce pokryte są woskiem i idealnie wpasowały się kolorystycznie 
do moich stempelków w małym kuferku. 


Dla Majki jeszcze jej imię w cudownym drewienku. 



.
Kochani od jutra mam URLOP!!!

Walizki - spakowane!!!
Kierunek - BUŁGARIA!!!
Podróż - długa  - autokarowa...
Mam nadzieję, że moi synowie spiszą się dzielnie i wytrwają!!!
Po drodze zatrzymujemy się w Budapeszcie i trochę pozwiedzamy,
rozprostujemy nogi, odsapniemy i w dalszą drogę...

Wracam po 20-tym lipca.
Obiecuję, że będę tu z relacją z wyjazdu.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!!!
Buziaki!!!



14 komentarzy:

  1. serducho BOSKIE !!! Udanego wypoczynku i pstrykaj mnóstwo zdjęć ... będę czekała na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jesteś. Zasłużony urlop dla Ciebie, życzę pięknych krajobrazów, szczęśliwej drogi i super relaksu.

    Całuje Iz

    PS. Dziękuję za posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet w ostatnim czasie sprawdzalam czy dalej Cie mam na liscie i przez przypadek sie gdzies nie zapodzialas, poniewaz tak dlugo Cie nie bylo ;)))
    Drewienka cudowne :)))
    Milego urlopu!!!
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylweczko moja !!! dobrze ze jestes :))) smutno tu bez Ciebie ... :))
    A te skrzypce ... o losie ! jakie piekne !!! cudo !
    Buziaki posyłam gwiazdeczko i plisssssssss zostan troche tu z nami :))) kisss

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Sylwia :) :) :)


    Jakie cudowności zamówiłaś... piękne to wszystko!!! a skrzypce- zapierają dech w piersi, cudo!!!

    Udanego wypoczynku i czekamy na relację po urlopie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne serducho i inn e wytwory z drewna Redzików ;))
    udanego urlopu
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czekam na relacje z wakacji i prosze sie mi juz wiecej nie wkrykrecac!!!***
    milego wypoczynku!!:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne drewienka...nie może być inaczej;)
    Sylwuniu udanego urlopu!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny. Jesteście kochane!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego urlopu Sylwus:)) dobrze, ze zajrzalas chociaz na chwilke:)))***

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! Trafiłam na Twojego bloga w poszukiwaniu książki "Czas odnaleziony" i zobaczyłam, że chciałaś się nią "podzielić", czy dalej jest to aktualne? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam, Olka realizacjamarzen@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Prze wspaniałe te drewienka! Jestem zachwycona sercem!

    OdpowiedzUsuń